Plaćanje kupljenih proizvoda je moguće gotovinski direktno kuriru kada donese pošiljku (pouzećem), bezgotovinski na naš račun 220-137421-79, Hop Hop d.o.o., Istvana Secenjija 3, Subotica, ProCredit Bank A.D.- Beograd ili debitnom/kreditnom karticom putem sistema za plaćanje koji je integrisan u našu online prodavnicu.
Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće najkasnije u roku od 7 dana od dana porudžbe. Kurirska sluzba vrši dostavu radnim danom do 16h,a subotom do 14h, a pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave. Nakon 16h radnim danima i 14h vikendom, dostava paketa nije moguća. Ukoliko niste uspeli preuzeti paket i on nam je vraćen, molimo da nas što pre kontaktirate.
Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbe i da ste ugovor o kupovini raskinuli. Prema poslovnoj politici kurirskih službi, kurir nema obavezu dostave paketa u slučaju da se niste javili prethodno na telefon kada vas je pozvao.
Da, na osnovu Zakona o zaštiti potrošača prihvatamo zamenu i povrat za novac poručenih artikala u roku od 14 dana od dana kada vam je predmetni artikal isporučen i to pod uslovom da nema vidljive tragove nošenja. Rok od 14 dana se računa od prvog narednog dana od isporuke paketa na vašu adresu. Zamenu i povrat regulišemo u skladu za ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA i primena pomenutog Zakona ima prirotitet u odnosu na uslove korišćenja web sajta i uslove kupovine navedene na stranici.
Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabanai po mogućnosti vraćena u originalnoj ambalaži.
Na osnovu Zakona o Zaštiti potrošača – ne mora. Ali s obzirom da originalna ambalaža utiče na vrednost proizvoda, molimo vas da paket vratite kako ste ga dobili kako bismo isti mogli prodati dalje u originalnoj neoštećenoj ambalaži.
U slučaju zamene i povrata Vi snosite troškove i povratne poštarine do nas i ponovnog slanja zamenskog artikla.
Sve troškove u slučaju da reklamirate proizvod snosite Vi, a kada se utvrdi razlog i opravdanost reklamacije u slučaja kada odgovornost snosimo mi, svi nastali troškovi dostave u svim pravcima će Vam biti refundirani.
Nakon što ste nam poslali reklamaciju, artikal šaljemo na nezavisno veštačenje u odgovarajuću laboratorija za kontrolu kvaliteta naznačenu na deklaracija te na osnovu njihovog mišljenja i informacija koje imamo donosimo konačnu odluku o opravdanosti reklamacije.