Zamena ili povrat novca u roku od 14 dana
Dostava paketa 390 RSD fiksno
Namenski dizajn za količinu preko 100 pari
Količinski popusti za pravna lica
Brza dostava 24-48h
SVAKE NEDELJE NOVI MODELI
Proizvodnja, uvoz i prodaja obuće
CALL CENTAR 024552211
100% BEZBEDNA KUPOVINA
KUPOVINA NA RATE UZ BANKA INTESA KARTICU

KOJE SVE PROIZVODE MOGU NAĆI U VAŠOJ PONUDI?

U našoj ponudi možete pronaći žensku obuću, ženske čarape i ženske klompe i papuče, čarape, torbe kao i mušku i dečiju obuću.

Kliknite tu za SVE PROIZVODE.

KOJI NAČINI PLAĆANJA SU MOGUĆI?

Za sve dostupne načine plaćanja i uputstva kliknite ovde.

Plaćanje kupljenih proizvoda je moguće pouzećem (gotovinski, kuriru na ruke kada Vam donese pošiljku) ili platnom karticom putem sistema za plaćanje koji je integrisan u našu online prodavnicu. Omogućavamo i alternativne metode plaćanja kao što su virmanski na naš tekući račun, čekovima građana ili poklon vaučerima uz prethodnu konsultaciju sa operaterima prodaje ili call centra na brojeve +38124552211 ili +381692200690 ili putem emaila [email protected].

DA LI JE MOGUĆE LIČNO VIDETI ARTIKLE?

Da. Našu celokupnu ponudu možete videti u našem maloprodajnom objektu u Subotici, adresa Ištvana Sečenjija 3, HOP HOP SHOP.

DA LI DOSTAVLJATE PAKETE U SVET?

Da. Dostavu radimo u sve zemlje sveta. Za globalnu dostavu i poručivanje posetite naš sajt www.hophopshop.com.

U KOJE VREME DA OČEKUJEM DOSTAVU PAKETA?

Kurirska služba vrši dostavu radnim danima do 16-17h, u većim gradovima do 19h. Vikendom kurirska služba ne dostavlja pakete. Pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave. Ukoliko niste uspeli preuzeti paket i on nam je vraćen, molimo da nas što pre kontaktirate kako bismo Vam paket ponovo poslali. Nakon što Vaš paket bude poslat, stićiće Vam SMS sa brojem vaše pošiljke na broj telefona.

ŠTA AKO ME KURIR NE NAĐE?

Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena jer niste dostupni kurirskoj službi (niste na adresi ili se ne javljate na telefon) smatraće se da ste odustali od porudžbe i da ste ugovor o kupovini raskinuli. Prema strogoj poslovnoj politici kurirskih službi, kurir nema obavezu dostave paketa u slučaju da se niste javili prethodno na telefon kada vas je kurir pozvao.

DA LI PORUČENI ARTIKAL MOŽE BITI VRAĆEN AKO NE ODGOVARA I DA LI VRAĆATE NOVAC?

Da, na osnovu Zakona o zaštiti potrošača prihvatamo zamenu i povrat za novac poručenih artikala u roku od 14 dana od dana kada vam je predmetni artikal isporučen i to pod uslovom da nema vidljive tragove nošenja i da ste sačuvali trgovačku ambalažu. Više o odustanku od kupovine pročitajte ovde. Rok od 14 dana se računa od prvog narednog dana od isporuke paketa na vašu adresu. Zamenu i povrat regulišemo u skladu za ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA (Sl. Glasnik RS 88/2021) i primena pomenutog Zakona ima prirotitet u odnosu na uslove korišćenja web sajta i uslove kupovine navedene na stranici. Više o tome pročitajte ovde.

DA LI SE ROBA MOŽE VRATITI AKO JE KORIŠĆENA?

Korišćenjem, roba poput obuće gubi upotrebnu i estetsku vrednost za narednog kupca stoga ne prihvatamo povrat ni zamenu nošene robe. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda, naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana i treba biti vraćena u originalnoj ambalaži. Može biti samo probana, ali bez vidljivih tragova probanja. Više o uslovima povrata robe pročitajte ovde.

U SLUČAJU POVRATA ILI ZAMENE DA LI ROBA MORA BITI VRAĆENA U ORIGINALNOJ AMBALAŽI?

S obzirom da originalna ambalaža utiče na komercijalnu vrednost proizvoda i vizualni identitet brenda, molimo vas da paket vratite kako ste ga dobili kako bismo isti mogli prodati dalje u originalnoj, neoštećenoj ambalaži i kako isti ne bi izgubio vrednost za nas ili za narednog kupca.

KO SNOSI TROŠKOVE DOSTAVE U SLUČAJU ZAMENE I POVRATA?

U slučaju zamene ili povrata kupac nosi troškove poštarine u oba pravca. Više o uslovima poručivanja pročitajte ovde.

KO SNOSI TROŠKOVE POŠTARINE U SLUČAJU REKLAMACIJE?

Sve troškove u slučaju da reklamirate proizvod snosi kupac do momenta utvrđivanja opravdanosti reklamacije u kom slučaju odgovornost i sve troškove snosimo mi, kao što su svi nastali troškovi dostave u svim pravcima koji će Vam biti refundirani u celosti. U slučaju da je naša greška očigledna (npr. pogrešno poslat artikal, artikal oštećen po prispeću) mi snosimo povratnu dostavu na našu adresu nakon čega Vam šaljemo ispravan artikal takođe o našem trošku. Više o uslovima reklamacije pročitajte ovde.

KAKO SE UTVRĐUJE DA LI JE REKLAMACIJA OPRAVDANA?

Nakon što ste nam poslali reklamaciju, artikal šaljemo na veštačenje u odgovarajuću laboratorija za kontrolu kvaliteta naznačenu na deklaraciji artikla te na osnovu njihovog mišljenja i informacija koje imamo donosimo konačnu odluku o opravdanosti reklamacije. Više o našem pravilniku za rešavanje reklamacije pročitajte ovde.

GDE SVE IMATE MALOPRODAJNE OBJEKTE?

Naš brend je fokusiran na online prodaju i u tom pravcu smo orijentisani. Međutim, kako bismo imali prisutnost i u retail sektoru, naši proizvodi su izloženi u našem prodajnom objektu u Subotici, na adresi Ištvana Sečenjija 3, HOP HOP SHOP gde Vas srdačno očekujemo.

DA LI SU SLIKE NA SAJTU UŽIVO SLIKANE?

Da. Sve naše fotografije su uslikane u našem foto studiju od strane naših zaposlenih. 

DA LI RADITE PRODAJU NA RATE?

Da. Više o prodaji na rate pročitajte ovde.